Busca una altra mirada... tot el que acompanya una foto, es part de l'obra, disseny, materials,composició, temporalitat. Tot ens explica una historia.
Translate
dilluns, 1 de setembre del 2014
Color o b&n
Moltes vegades ens preguntem com s'ha de presentar una foto. Color o Blanc i Negre?
Avui en teniu 6 mostres per triar:Gent, paisatge urbà,cares,detalls...
Cada una pot ser la vostra preferida, però segur tot depèn de com s'ha fet la conversió.La lluminositat canvia segons la desitges per ressaltar detalls que en color no ressaltes o a l'inrevés.
dilluns, 18 d’agost del 2014
Avui Records de Budapest
Records, imatges.. Això es el que ens queda a la memòria..
El temps esborra els colors, les emocions i ens deixa un caire de atemporalitat evident.
Somnis d'autor d'un viatge en el temps a Budapest.
dilluns, 28 de juliol del 2014
El Pols i l'Era.
Una vegada a l'era, les gabelles son descarregades, cop de ma, de força.Després, cal deslligar els vencills que les lligaven entre elles , i l'ordi o el blat s'estén per que el diable i els animals facin la feina.
Recordant els vells temps, fent volar la garba i la palla.
Cal girar la palla, tot a ma, per tornar passar el diable.Després vindrà el ventar la palla, el recollir el grá, el escombrar l'era per la propera vegada. Per ultim agrair la feina ben feta.
Fins el proper any.Gracies per recordar.
Recordant els vells temps, fent volar la garba i la palla.
Cal girar la palla, tot a ma, per tornar passar el diable.Després vindrà el ventar la palla, el recollir el grá, el escombrar l'era per la propera vegada. Per ultim agrair la feina ben feta.
Fins el proper any.Gracies per recordar.
divendres, 25 de juliol del 2014
la predicció del temps
Ahir va passar per Lleida el celebre Monjo Taoista Xeng Lao Xui, procedent de la regió tibetana de Lassa i en viatge de coneixement per tots els temples budistes del Mon.
L'hi vaig preguntar sobre el temps.Després de meditar, em va dir que l'any proper faria molta mes calor que aquest estiu, que el sol seria cremador i que preparem els nostres cosos i les mens per el nou temps.
L'hi vaig preguntar sobre el temps.Després de meditar, em va dir que l'any proper faria molta mes calor que aquest estiu, que el sol seria cremador i que preparem els nostres cosos i les mens per el nou temps.
dissabte, 12 de juliol del 2014
Cap de setmana
No se mai si entrem o sortim. Es el cap de Setmana o el "Fin de semana".
No se per començar bé fem festa o es per acabar bé després de treballar durant 7 dies.
Si vaig a Barcelona no se si dir pujo a la ciutat o baixo al mateix lloc.Sempre he de mirar el riu i pensar a on va l'aigua.
Si entres a casa, també no se si dir que surto del carrer (doncs estic mes a fora que a dins).
Els carres fan pujada o baixada, les escales pugen o baixen, Les portes son mig obertes o mig tancades.
Amb tanta empanada mental, necessito vacances. I encara no ser si anar a la platja o a la muntanya.Pujar en globus o endinsar-me dins del mar.
I començo a fer la maleta...
Plourà o farà sol?...
Caminaré o no?... porto sabates o espardenyes?
m'enduc corbata per si vaig a un concert?
Amb tanta indecisió, crec que el millor es ENTRAR a casa i tornar ràpid a treballar com cada dia, i no mes preguntar si cobraré o no a fi de mes.
No se per començar bé fem festa o es per acabar bé després de treballar durant 7 dies.
Si vaig a Barcelona no se si dir pujo a la ciutat o baixo al mateix lloc.Sempre he de mirar el riu i pensar a on va l'aigua.
Si entres a casa, també no se si dir que surto del carrer (doncs estic mes a fora que a dins).
Els carres fan pujada o baixada, les escales pugen o baixen, Les portes son mig obertes o mig tancades.
Amb tanta empanada mental, necessito vacances. I encara no ser si anar a la platja o a la muntanya.Pujar en globus o endinsar-me dins del mar.
I començo a fer la maleta...
Plourà o farà sol?...
Caminaré o no?... porto sabates o espardenyes?
m'enduc corbata per si vaig a un concert?
Amb tanta indecisió, crec que el millor es ENTRAR a casa i tornar ràpid a treballar com cada dia, i no mes preguntar si cobraré o no a fi de mes.
dilluns, 7 de juliol del 2014
Els pensaments
De bon mati, camino al llarg del riu i com sempre acabo parada les comportes....
miro absorta l'aigua que que cau per la paret, com un a garlanda blanca , de vegades irisada, de vegades amb una forta pressió, altres com un minúscul rierol.
Amb el silenci que incita a pensar deixo anar els pensaments..
Els mals de cap, les preocupacions, els malentesos quotidians semblen desaparèixer, com l'escuma del riu, que es transforma en un corrent plàcid al llarg del passeig.
Son aquests moments que cal recordar sempre, i es per això que tinc aquesta dèria de fotografiar l'important d'aquest mon, d'aquest moment.
Els remolins de l'aigua, l'escuma i el llac del fons...
De veritat que son els meus pensaments el que fotografio, les meves inquietuds, els desitjos mes íntims. tal vegada tu trobis aquest enllaç i comprenguis íntimament la meva anima solitària i el seu anhel de llibertat.
Se que no estic sola, que m'acompanyen en aquest viatge sempre personal, els vells amics que com jo, miren , amb ulls cansats per l'experiència els vells records, les velles il·lusions , els nous desitjos de aquesta anima solitària, d'aquesta imparable ànsia de llibertat.
miro absorta l'aigua que que cau per la paret, com un a garlanda blanca , de vegades irisada, de vegades amb una forta pressió, altres com un minúscul rierol.
Amb el silenci que incita a pensar deixo anar els pensaments..
Els mals de cap, les preocupacions, els malentesos quotidians semblen desaparèixer, com l'escuma del riu, que es transforma en un corrent plàcid al llarg del passeig.
Son aquests moments que cal recordar sempre, i es per això que tinc aquesta dèria de fotografiar l'important d'aquest mon, d'aquest moment.
Els remolins de l'aigua, l'escuma i el llac del fons...
De veritat que son els meus pensaments el que fotografio, les meves inquietuds, els desitjos mes íntims. tal vegada tu trobis aquest enllaç i comprenguis íntimament la meva anima solitària i el seu anhel de llibertat.
Se que no estic sola, que m'acompanyen en aquest viatge sempre personal, els vells amics que com jo, miren , amb ulls cansats per l'experiència els vells records, les velles il·lusions , els nous desitjos de aquesta anima solitària, d'aquesta imparable ànsia de llibertat.
divendres, 4 de juliol del 2014
I la palla?
Avui he trepitjat les terres de la Noguera. Camps i camps segats, nets de gra i palla. Immenses planes fins on allarga la vista , totes netes, d'un groc esmorteït que contrastava amb el gris del cel ennuvolat.
Buscava " paques" de palla, les quadrades i altres de rodones , que semblaven lliscar per les pendents dels camps.
La palla , ja està arreplegada i guardada.El fet m'ha fet reflexionar...
Que si la ex-infanta no ha fet res.Que ningú sap del cas Gurtel .Que si l'aeroport de terres Valencianes el tindrem que pagar entre tots. Que pagarem menys de renda.Que s'ha acabat la recessió.. tantes i tantes coses..
Es deuen pensar que som tontos i rucs.
Es per això que la palla va cara i l'hem arreplegat tota abans no plogui.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






























